Bine ai venit!

Ancolette.ro este locul perfect unde dorintele tale devin realitate – iti facem pantofii pe care ti-i doresti, personalizati, lucrati manual, din piele naturala exterior si interior.

Site-ul www.ancolette.ro este proprietatea ANCOLETTE DESIGN SRL, entitate inregistrata la Registrul Comertului  sub nr. J23/271/2018, CUI 38741885. Accesul si utilizarea ancolette.ro sunt reglementate de precizarile urmatoare care pot fi actualizate si modificate fara notificare, in functie de reglementarile in domeniu, in legislatie sau de politicile interne ale magazinului online.

Prin accesarea site-ului Ancolette.ro, vizitatorii si utilizatorii/cumparatorii accepta termenii si conditiile, realizandu-se un acord implicit de respectare a informatiilor prezentate.

1. Dreptul de autor – www.ancolette.ro

Intregul continut al site-ului www.ancolette.ro si al informarilor de tip newsletter, incluzand, dar fara a se limita la design, structura, texte, imagini, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea ANCOLETTE DESIGN SRL si, dupa caz,  a furnizorilor acesteia si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. 
Utilizatorii au posibilitatea de a directiona newsletter-ul catre alte persoane atat timp cat continutul nu este modificat, asumandu-si responsabilitatea pentru informatiile transmise.

2. Inregistrarea pe Ancolette.ro

Pentru efectuarea si finalizarea unei comenzi, este necesara crearea unui cont avand la baza o adresa de e-mail valida. Informatiile solicitate sunt minime, necesare pentru procesarea comenzii (astfel, impreuna, confirmam  comanda, verificam detaliile pe care le-ati ales  – mai ales in cazul unui produs personalizat, si ne asiguram ca totul decurge bine, pana la livrarea produselor comandate).

De asemenea, inregistrarea va da posibilitatea sa verificati stadiul unei comenzi si istoricul comenzilor.

3. Produsele oferite

Ancolette.ro comercializeaza doar produse noi – incaltaminte fabricata in Romania, folosind piele naturala. 
Produsele sunt realizate in mod personalizat, doar pe baza comenzii dumneavoastra.  
Este posibil ca, in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (monitor, telefon, tableta etc), sa existe foarte mici diferente de culoare fata de produsul in forma fizica.
Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii (rare) cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita, iar acest lucru nu poate intra la categoria “defecte de fabricatie”;  noi va garantam ca nu va vom livra un produs care prezinta imperfectiuni / diferente evidente de nuanta.

4. Pretul si modalitati de plata

Toate preturile afisate sunt exprimate in LEI (RON) si reprezinta pretul final al produsului si nu includ taxele de livrare – acestea vor aparea distinct pe formularul de comanda.

Modalitatile de plata acceptate sunt:

a) plata cu cardul in momentul plasarii comenzii – plata cu cardul este fara comision; inainte de a incasa banii, va vom contacta oricum pentru confirmarea tuturor detaliilor. Plata se face in mod securizat prin Libra Internet Bank.

b) plata avans + cash ramburs, la livrare 

In momentul confirmarii unei comenzi, pretul ramane fixat si nu se va mai schimba, chiar daca magazinul online decide, la un moment dat, modificarea pretului pentru respectivul produs sau introducerea unei promotii.

In cazul in care, la cererea dumneavoastra,  personalizarea unui produs cu anumite elemente presupune costuri suplimentare, acest lucru va fi comunicat inainte de executia produsului si, daca se agreeaza noul pret, se va achita diferenta cel tarziu la livrarea produsului.

Preturile afisate pot fi modificate fara o notificare in prealabil, insa aceste schimbari nu vor afecta comenzile deja confirmate.
Daca unele preturi au fost afisate gresit din cauza unor erori tehnice, va vom informa in aceasta privinta si, daca nu doriti continuarea comenzii cu noul pret, va vom returna suma platita ca avans. 

5. Detalii Comanda

Pentru o buna colaborare si pentru a primi produsul mult dorit,  va rugam sa setati toate detaliile (unde sa fie livrat produsul, modalitatea de plata, numar de telefon etc).  Aceste setari se vor salva pentru a le putea utiliza la comenzile viitoare.
In privinta marimii, va rugam sa o selectati pe cea despre care stiti ca vi se potriveste si chiar va incurajam sa ne contactati daca aveti nevoie de sfaturi sau de indrumari in privinta unei masuratori corecte. Oferim suport pentru incadrarea pe marime, pe baza unui desen complet al talpii. Desenul ajuta pentru a vedea de care marime se apropie talpa mai mult – incaltamintea nu se face pe orice marime si orice dimensiuni ar avea talpa (precum e la imbracaminte, de exemplu), ci doar intre marimi acolo unde si modelul, si calapodul permit. 

In privinta modelului, persoana care efectueaza comanda este responsabila de designul si forma finala a pantofului (combinatii de culori, toc ales etc); produsele nu pot fi returnate pe motivul, de exemplu, al “nepotrivirii culorilor alese” sau toc prea inalt/prea mic fata de asteptari etc si trebuie avut in vedere, de exemplu, ca schimbarea culorilor, accesoriilor, tipului sau dimensiunii tocului poate avea influenta asupra design-ului si confortului modelului.

Dimensiunile comunicate ale tocurilor se raporteaza la marimea 37, existand posibilitatea (in functie de toc / producatorul tocurilor) ca dimensiunea tocului sa scapa putin spre marimile mici si sa creasca spre marimile mari. 

Prin finalizarea comenzii, ne garantati ca ati verificat informatiile si ca toate datele furnizate sunt reale si corecte; in caz contrar ar putea exista consecinte neplacute ale acestor erori (comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Ancolette.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea intoarcerii coletului la noi si reexpedierii comenzii vor fi platite de cumparator.

Prin finalizarea Comenzii, va dati acordul ca un reprezentant ancolette.ro sa va contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea individuala a comenzii si stabilirea detaliilor de personalizare, dupa caz.

Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda (in urma unei notificari prealabile), fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii: date incomplete sau incorecte ale comenzii, lipsa unui raspuns din partea dumneavoastra dupa 2 incercari de a va contacta, livrari consecutiv esuate, comenzi refuzate/returnate ori pur si simplu imposibilitatea de a realiza produsul conform specificatiilor transmise de client, indiferent la ce ar face referire acestea.
In situatia in care comanda a fost plasata si platita cu cardul, dar nu s-a reusit contactarea clientului pentru confirmare si intrare in productie, cand decidem unilateral anularea comenzii, va vom returna suma platita pentru o comanda neconfirmata.

Clientul ia la cunostinta ca produsele sunt confectionate la comanda, conform indicatiilor sale, iar imaginile acestora sunt cu titlu de prezentare.

7. Livrarea si Politica de Retur

LIVRARE

Termenul standard de livrare este de intre 10- 30 zile lucratoare, in functie de perioada anului si de volumul de lucru. Incercam sa tinem termenul actualizat, asa ca acesta este mentionat in pagina fiecarui produs. Oricum, dupa plasarea comenzii te vom suna si vom stabili impreuna care este intervalul estimat in care vei primi coletul. 

Livrarea se va face prin curier rapid, cu predare personala, astfel incat sa ne asiguram ca pantofii dragi ajung cu bine la tine. 

In cazul pantofilor pictati mai sunt necesare 5-10 zile pentru realizarea picturii, in functie de complexitatea picturii si volumul de lucru.

Pretul livrarii este intre 15-30 lei  – poate varia in functie de localitatea de destinatie, modalitatea de plata sau tarifele mereu in schimbare ale companiilor de curierat. Valoarea exacta si valabila este cea de la momentul plasarii comenzii ferme. 

Pentru anumite localitati unde compania de curierat nu are acoperire si se percep costuri pentru kilometri suplimentari, este posibil ca tariful pentru livrare sa se modifice si te vom anunta in acest sens de noul cost al livrarii, daca exista unul.

Cand produsul tau este finalizat, acesta se expediaza si vei primi mail/sms de la compania de curierat cand este in curs de livrare / in drum spre tine. 
Astfel, obligatia ta este de a asigura prezenta la adresa de livrare indicata pentru a semna pe bonul de livrare prezentat de curier. 

Daca vor exista situatii cand estimam ca termenul de executie poate fi depasit, atunci te vom informa in acest sens.  De exemplu, in urmatoarele situatii:

– atunci cand materialele necesare pentru produsul comandat nu mai sunt pe stoc la furnizorii nostri – daca nu mai poti astepta, iti dam posibilitatea de a alege alt material, alt produs sau iti returnam suma platita ca avans
– atunci cand este o perioada foarte aglomerata, cu multe comenzi (ex: in preajma sarbatorilor sau in sezonul de nunti), gasim impreuna o solutie sau iti returnam suma platita ca avans, dupa caz.

POLITICA DE RETUR

Ne dorim sa avem 100% cliente multumite, desigur, ca orice business, si speram ca aceasta rubrica de retur sa nu faca deloc subiectul discutiei noastre.
Ca sa reusim asta, este necesar sa comunicam foarte bine inca de la inceput. 
Astfel, va incurajam sa ne contactati daca aveti dubii inainte de a plasa o noua comanda.
Chiar de la initierea comenzii, e bine sa selectati marimea potrivita si sa ne scrieti toate detaliile pe care le considerati necesare (ex: picior lat/ingust, dimensiuni talpa in cazul in care v-ati masurat, etc). 

Trebuie avut in vedere ca produsele de pe www.ancolette.ro  sunt confectionate pe comanda si, drept urmare, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returneaza.

Exceptie fac eventualele produse aflate pe stoc, in showroom si comandate online. 
Daca produsul este achizitionat direct din showroom, ca urmare a probei acestuia, produsului poate fi ulterior doar schimbat cu un alt produs din stoc, nu si returnata contravaloarea acestuia. 

Daca se doresc modificari extra la produsul primit, fie el si din stoc (ex adaugat funde, accesorii nedetasabile, schimbat toc, largit, branturi etc), acestea se fac contra cost si produsul nu mai poate fi returnat, odata modificat.

Daca, prin exceptie si putin probabil (pentru ca le verificam pe fiecare in parte), produsul primit prezinta defecte, va rugam sa ne anuntati in maxim 24h de la primire pe adresa pantofidezana@ancolette.ro si vom decide impreuna daca e cazul de retur sau nu, dupa ce se aproba trimiterea produsului si dupa ce intram in posesia lui, pentru constatare.

In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie, dupa primirea lui si constatarea celor identificate, solutionarea situatiei se face in urmatoarea ordine:
– inlocuirea produsului cu unul din stoc, daca exista aceasta posibilitate si daca exista model identic sau similar
– repararea sau inlocuirea pieselor ce prezinta defecte, daca este tehnic posibil
– repararea sau refacerea intregului produs
– daca cele de mai sus nu sunt posibile tehnic (ex: nu mai e disponibila aceeasi piele), atunci se recurge la returnarea produsului si rambursarea contravalorii acestuia (mai putin costurile de transport).

Nu sunt considerate defecte de fabricatie, din vina ancolette.ro, urmatoarele: in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (Telefon, monitor, tableta etc), sa existe foarte mici diferente de culoare fata de produsul in forma fizica. Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii (rare) cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita.

Trebuie avut in vedere ca produsele sunt lucrate integral manual, ceea ce inseamna ca nu pot avea perfectiunea uneor produse de serie, taiate si cusute de masinarii. Pot exista astfel mici imperfectiuni la marginile croite sau la imbinarea pieselor, de exemplu, care nu pot fi evitate in procesul manual de productie. Vorbim oricum de detalii de 1-2mm. Aceste aspecte nu pot fi considerate defecte de fabricatie, ci fac parte din procesul normal de productie. Drept urmare, nu pot reprezenta motiv de inlocuire/retur produs.

Nu se pot returna produsele din motive de tipul: marimea selectata nu este cea potrivita, noul toc ales sau alt accesoriu vi se pare ca nu vine la fel de frumos ca cel din imagini (fara accesoriu), combinatia de culori aleasa nu este potrivita, calapodul nu vi se potriveste cu curbura talpii sau nu e la fel de comod poate in aprecierea dumneavoastra etc – adica detalii care tin de specificatiile tehnice alese si/sau de imaginatia proprie.

In toate situatiile in care se decide: reparatia / inlocuirea / modificarea ori returnarea produsului, cheltuielile de transport revin in sarcina clientului.  

Returnarea contravalorii produselor, atunci ca e cazul de retur, se face cu indeplinirea urmatoarelor conditii:

–       sa ne anuntati in maxim 24h de la primirea lui pe email pantofidezana [at] ancolette.ro mentionand defectele identificate si apoi sa faceti livrarea lui in maxim 5 zile dupa ce aveti confirmarea noastra.

Pentru toate situatiile in care e necesar sa livrati produsul catre noi, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
– livrare produsului sa fie facuta doar prin curier rapid (orice companie de curierat, la alegerea dvs), in conditii optime, adica:  in cutie de carton tare, de preferat in cutia in care i-ati primit + extra ambalaj care sa protejeze cutia principala. NU lipiti AWB/banda adeziva direct pe cutie, va rugam.  Nu se accepta returul prin Posta Romana si nici cu plata ramburs; cheltuielile cu transportul revin cumparatorului. 
– in cazul in care se trimit pantofii pentru o reparatie/modificare ulterioara purtarii, va rugam (prieteneste) sa ii curatati pe cat posibil atat pe exterior, cat si pe interior, intrucat ei trec apoi prin mainile mesterilor 🙂 Produsele primite murdare/necorespunzator pentru a se putea lucra cu ele, va rugam sa intelegeti ca se vor trimite inapoi, cu plata transportului la destinatar.
– termenul pentru raspuns / remediere in caz de reparatii este de 15 zile, in masura in care este posibil tehnic. 

– pentru produsele noi la care s-a agreat inlocuirea/returul, produsul trebuie sa fie la fel cum l-ati primit, nu trebuie sa aiba urme de purtare, zgarieturi, pete sau alte urme de uzura sau folosire.

8.  Termene de returnare a banilor

Pentru eventualele retururi de comenzi, pentru care nu s-a optat pentru inlocuirea produsului sau refacerea celui comandat, veti primi contravaloarea aferenta produselor returnate, mai putin costurile de transport. Restituirea banilor se face dupa primirea coletului returnat si constatarea respectarii conditiilor de la punctul anterior.

Termenul de returnare a banilor difera in functie de motivul acestei solicitari si de modul in care s-a facut plata comenzii si poate fi de maxim:

– 14 zile calendaristice* pentru situatia in care produsele au fost achitate la livrare / partial ramburs
– intre 3 – 30 zile calendaristice* (in functie de banca emitenta a cardului dvs) pentru retur produse sau comenzi anulate, daca produsele au fost achitate prin plata online cu cardul, integral sau partial
– 60 zile calendaristice* pentru situatii de charge back / frauda carduri sau alte situatii similare si care necesita investigatii din parte entitatilor implicate in tranzactie (banci, procesator de plati etc.)

*  termenul se calculeaza de la data la care am primit produsul si v-am transmis confirmarea cu privire la situatia ce presupune returnarea banilor, daca s-a agreat returul produselor.

Daca acest termen trebuie prelungit din motive ce nu tin de www.ancolette.ro , atunci va vom notifica in acest sens si se va considera agreat noul termen. 

Pentru orice nelamurire din genul acesta de solicitari va rugam sa ne scrieti pe adresa de email si va asiguram de tot suportul pentru rezolvarea situatiei.

 

9. Situatia de modificare produs, modificare comanda sau renuntare la comanda

In cazul produselor achizitionate din stoc, se poate inlocui produsul / renunta la comanda oricand – de preferat ar fi inainte sa apucam sa expediem coletul, desigur.

In cazul produselor comandate care nu sunt in stoc si care urmeaza sa fie realizate pe comanda, modificarea produsului comandat sau renuntarea la comanda se pot face maxim in 24h, situatie in care se poate returna avansul (in cazul renuntarii). Dupa 24h de la comanda, avansul nu se mai returneaza.

Daca modificarea solicitata poate fi realizata din punct de vedere tehnic, atat timp cat comanda este deja activa, in cazul in care aceasta presupune costuri suplimentare, acestea va vor fi comunicate pentru a fi acceptate sau nu, caz in care se accepta sau nu solicitarea de modificare. 

Avansul se poate returna doar in situatia in care, pe parcursul procesului de productie, se constata ca nu se poate finaliza comanda din vina Ancolette (ex: lipsa piele sau accesorii necesare pentru modelul respectiv) sau in situatia in care nici nu exista alta varianta de realizare sau noile variantele propuse nu sunt agreate. 

Nu se poate renunta la comanda in cazul in care activitatea noastra este influentata de prevederi legislative ori daca este intrerupta sau oprita ca urmare a oricaror prevederi legislative aparute inainte sau dupa plasarea comenzii ori daca aceste masuri determina un decalaj al termenului stabilit pentru realizarea si livrarea produselor.  Daca produsele nu au intrat in lucru si nici nu vor mai putea fi lucrate din motive ce tin de noi, atunci avansul se poate returna. Daca produsele au intrat deja in lucru, atunci, in astfel de situatii, avansul nu se poate returna si se va astepta finalizarea comenzii, in functie de prevederile legislative. Noi va asiguram de buna credinta in astfel de situatii si de intentia de a finaliza cu bine fiecare comanda, atat timp cat conditiile economice permit asta.

10. Garantia produselor comercializate si recomandari intretinere

Produsele comercializate pe www.ancolette.ro au o garantie de 30 de zile calendaristice de care beneficiati imediat cum ati intrat in posesia produsului.

Garantia se aplica doar in conditiile respectarii recomandarilor de intretinere:

Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe suporturi potrivite ca marime si forma. Incaltamintea trebuie curatata si uscata inainte de aplicarea oricarui luciu pentru incaltaminte, creme, preparate conta petelor, etc. Cand folositi aceste produse de intretinere, cititi cu atentie instructiunile producatorului acestora.

Incaltamintea cu fete din piei netede sau presate se curata de praf cu o carpa moale, nu perie. Pentru buna intretinere a pielii, dupa cateva purtari se aplica cu ajutorul unei perii moi sau cu o carpa, un strat de crema pentru incaltaminte dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau cu o perie.

Incaltamintea cu fete din piei de antilopa sau nabuc, uscata, se curata cu o perie speciala pentru pielea de antilopa. Nu folositi apa deoarece pot ramane pete. Se recomanda purtarea pe timp uscat.

Incaltamintea cu fete din lac, piei metalizate , lacuite se curata de praf cu o carpa moale si uscata. Ea trebuie ferita de contact direct cu solventi organici (alcool, acetone, etc)..

Incaltamintea din piele naturala nu este un produs impermeabil, recomandandu-se purtarea ei pe timp uscat. In cazul tuturor produselor din piele este neindicat contactul prelungit cu apa. In acest caz garantia isi pierde valabilitatea.

In situatia in care fata incaltamintei isi schimba nuanta in contact cu apa, se recomanda uscarea lenta (nu se sterge cu carpa sau alt obiect deoarece ramane patata). Incaltamintea se usuca natural la temperatura camerei. Se interzice spalarea incaltamintei in masina de spalat. Incaltamintea nu se va depozita langa surse de caldura sau in mediu umed si se va feri de actiunea produselor petroliere si a solventilor organici. Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte intr-o perioada de timp. 

Efectele apei, lovirilor, zgarieturilor sau frecarii directe a incaltamintei nu pot constitui motive de reparative pe garantie. Pielea este un produs natural care prezinta neregularitati de structura si culoare specific unui produs biologic. Produsele confectionate manual pot prezenta diferente care nu sunt defecte de fabricatie.

In functie de procesul de tabacire si vopsire folosit de furnizorii de piele, vopseaua de pe pielea exterioare /  interioara poate migra. Acesta nu este considerat defect de fabricatie.

Pantofii cu toc inalt nu sunt recomandati pentru conducerea autovehiculelor, mai ales daca este un toc imbracat in piele. 

Garanția nu se va aplica în următoarele situatii:

– uzura fizică normală a produsului

– nerespectarea recomandarilor, curățarea produselor cu solutii neadecvate

– decolorarea produsului în urma expunerii îndelungate la factori severi de mediu (soare, ploaie, zăpadă)

– deteriorarea produsului în urma unor accidente, incendii, furturi, calamități naturale, șocuri mecanice, animale de companie

– folosirea produsului în mod neadecvat, nerecomandat sau in alt scop decat cel pentru care a fost creat

11. Newsletter-ul Ancolette.ro

Newsletterul (primirea unor informari din partea www.ancolette.ro ) se transmite catre utilizatorii care se inscriu la newsletter sau care au cont creat si opteaza pentru abonarea la newsletter sau cei care participa la diverse evenimente/concursuri/campanii pe Facebook si aleg sa ne transmita adresa de email. De asemenea, ne rezervam dreptul de a transmite newsletter catre persoanele care ne-au dat de buna voie adresa de email in cadrul diverselor evenimente. Restul vizitatorilor pe www.ancolette.ro pot opta pentru abonarea la newsletter prin completarea formularului corespunzator. Astfel, mesajele primite nu sunt nesolicitate și respectă Legea Comerțului Electronic, dezabonarea fiind posibilă oricând din subsolul mailurilor primite sau scriindu-ne un email pe adresa oficiala sau pe Formularul de contact.

12. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Toate datele transmise de catre dumneavoastra prin intermediul formularelor de pe www.ancolette.ro , telefonic, la evenimente sau cu prilejul diverselor campanii si concursuri, sunt confidentiale si ne obligam sa prelucram in conditii de siguranta si doar pentru scopurile specificate datele pe care ni le furnizati. In cazul unei comenzi, refuzul furnizarii acestor date inseamna ca nu va putem prelua si procesa comanda.

Completarea formularelor de pe acest site (ex: crearea contului), transmiterea de buna voie a adresei de email sau a altor date la evenimente sau in cadrul unor campanii si concursuri presupun acceptul dumneavoastra ca aceste date sa fie incluse in baza de date a www.ancolette.ro pentru utilizarea si prelucrarea lor pentru desfasurarea activitatii propriu-zise si in relatia cu o serie de furnizori precum cei de servicii de curierat.

Singurele date personale care va vor fi solicitate in cazul unei comenzi sunt: nume, telefon, adresa de email si adresa de livrare si facturare. Ele sunt folosite pentru a va putea contacta, pentru a se putea livra comanda si pentru a intocmi documentele contabile. 

Ancolette.ro nu stocheaza date legate de contul sau cardul dumneavoastra bancar si nu va vom solicita informatii precum conturi bancare, parole personale etc. Daca veti primi astfel de solicitari care, aparent sunt din partea noastra, va rugam sa ne contactati urgent.

Daca nu mai doriti sa pastram datele pe care ni le-ati furnizat, ne puteti scrie pe adresa oficiala de email.

13. Aspecte finale

Suntem aici pentru a va face viata, ziua mai frumoasa prin produsele pe care le lucram pentru voi, nu pentru a o complica. 🙂  Pentru orice sugestie sau observatie pe care doriti sa ne-o transmiteti, va invitam sa ne scrieti.

Site-ul www.ancolette.ro este gazduit de server-ele unui tert, iar societatea nu poate fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute in site/in functionalitatea acestuia.

Va multumim pentru ca ne vizitati si pentru ca purtati cei mai frumosi pantofi –  Ancolette! 🙂