Bine ai venit!

Ancolette.ro este locul perfect unde dorintele tale devin realitate – iti facem pantofii pe care ti-i doresti, personalizati, lucrati manual, din piele naturala.

Site-ul www.ancolette.ro este proprietatea ANCOLETTE DESIGN SRL, entitate inregistrata la Registrul Comertului  sub nr. J23/271/2018, CUI 38741885. Accesul si utilizarea ancolette.ro sunt reglementate de precizarile urmatoare care pot fi actualizate si modificate fara notificare, in functie de reglementarile in domeniu, in legislatie sau de politicile interne ale magazinului online.

Prin accesarea site-ului Ancolette.ro, vizitatorii si utilizatorii/cumparatorii accepta termenii si conditiile, realizandu-se un acord implicit de respectare a informatiilor prezentate.

1. Dreptul de autor – www.ancolette.ro

Intregul continut al site-ului www.ancolette.ro si al informarilor de tip newsletter, incluzand, dar fara a se limita la design, structura, texte, imagini, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea ANCOLETTE DESIGN SRL si, dupa caz,  a furnizorilor acesteia si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. 
Utilizatorii au posibilitatea de a directiona newsletter-ul catre alte persoane atat timp cat continutul nu este modificat, asumandu-si responsabilitatea pentru informatiile transmise.

2. Inregistrarea pe Ancolette.ro

Pentru efectuarea si finalizarea unei comenzi, este necesara crearea unui cont avand la baza o adresa de e-mail valida. Informatiile solicitate sunt minime, necesare pentru procesarea comenzii (astfel, impreuna, confirmam  comanda, verificam detaliile pe care le-ati ales  – mai ales in cazul unui produs personalizat, si ne asiguram ca totul decurge bine, pana la livrarea produselor comandate).

De asemenea, inregistrarea va da posibilitatea sa verificati stadiul unei comenzi si istoricul comenzilor.

3. Produsele oferite

Ancolette.ro comercializeaza doar produse noi – incaltaminte fabricata in Romania, folosind piele naturala, atat pentru exterior, cat si pentru captuseala interior.
Produsele sunt realizate in mod personalizat, pe baza comenzii dumneavoastra. 
Este posibil ca, in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (monitor, telefon, tableta etc), sa existe foarte mici diferente de culoare fata de produsul in forma fizica.
Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii (rare) cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita, iar acest lucru nu poate intra la categoria “defecte de fabricatie”.

4. Pretul si modalitati de plata

Toate preturile afisate sunt exprimate in LEI (RON) si reprezinta pretul final al produsului si nu includ taxele de livrare – acestea vor aparea distinct pe formularul de comanda.
Pretul poate suferi modificari in functie de configuratia finala aleasa de client (model, calapod, piele si accesoriile alese), iar acesta va fi comunicat inainte de intrarea in productie. Clientul are dreptul sa renunte la comanda sau la modificarile dorite dupa comunicarea pretului final. 

Modalitatile de plata acceptate sunt:

a) plata cu cardul pe site in momentul plasarii comenzii – plata cu cardul este fara comision; inainte de a incasa banii, fii fara grija, te vom contacta oricum pentru confirmarea tuturor detaliilor. Plata se face in mod securizat prin Libra Internet Bank.

b) plata avans + cash ramburs, la livrare 
Avansul minim pentru confirmarea comenzii, indiferent de canalul pe care se plaseaza comanda, este de 300 lei/pereche si poate creste in functie de produsul comandat si de pretul final al configuratiei alese. 

Dupa plasarea comenzii, daca nu ai optat deja pentru plata cu cardul, te vom contacta si vei primi detalii bancare necesare pentru plata avansului.
Nu se preiau comenzi fara avansul minim.

In momentul confirmarii unei comenzi cu echipa noastra si stabilirea tuturor detaliilor, pretul ramane fixat si nu se va mai schimba, chiar daca furnizorul decide, la un moment dat, modificarea pretului pentru respectivul produs sau introducerea unei promotii.

In cazul in care, la cererea dumneavoastra,  personalizarea unui produs cu anumite elemente presupune costuri suplimentare, acest lucru va fi comunicat inainte de executia produsului si, daca se agreeaza noul pret, se va achita diferenta cel tarziu la livrarea produsului.

Preturile afisate pot fi modificate fara o notificare in prealabil, insa aceste schimbari nu vor afecta comenzile deja confirmate.
Daca unele preturi au fost afisate gresit din cauza unor erori tehnice, va vom informa in aceasta privinta si, daca nu doriti continuarea comenzii cu noul pret, va vom returna suma platita ca avans. 

5. Detalii Comanda – marime si alte caracteristici model

Pentru o buna colaborare si pentru a primi produsul mult dorit,  va rugam sa setati toate detaliile (unde sa fie livrat produsul, modalitatea de plata, numar de telefon etc).  Aceste setari se vor salva pentru a le putea utiliza la comenzile viitoare.
In privinta marimii, va rugam sa o selectati pe cea despre care stiti ca vi se potriveste sau recomandam sa ne contactati daca aveti dubii privind marimea, pentru ca producatorii pot avea repere diferite de marimi si calapoade diferite. Oferim suport pentru incadrarea pe marime, pe baza unui desen complet al talpii. Desenul ajuta pentru a vedea de care marime se apropie talpa mai mult – incaltamintea nu se face pe orice marime si orice dimensiuni ar avea talpa (precum e la imbracaminte, de exemplu), ci doar intre marimi acolo unde si modelul, si calapodul permit. Mai multe recomandari despre alegerea marimii se pot gasi pe pagina dedicata, aici: https://ancolette.ro/cum-alegi-marimea-la-pantofi-cum-se-deseneaza-talpa-ghid-marimi-pantofi-ancolette/

In privinta modelului, persoana care efectueaza comanda este responsabila de marimea aleasa, culoarea, designul si forma finala a pantofului (combinatii de culori, toc ales etc); produsele nu pot fi returnate pe motivul, de exemplu, al “nepotrivirii culorilor alese” sau toc prea inalt/prea mic fata de asteptari etc si trebuie avut in vedere, de exemplu, ca schimbarea culorilor, accesoriilor, tipului sau dimensiunii tocului poate avea influenta asupra design-ului si confortului modelului.

Dimensiunile comunicate ale tocurilor se raporteaza la marimea 37, existand posibilitatea (in functie de toc / producatorul tocurilor care este la randul lui un furnizor extern) ca dimensiunea tocului sa scada putin spre marimile mici si sa creasca spre marimile mari. 

Prin finalizarea comenzii, ne garantati ca ati verificat informatiile si ca toate datele furnizate sunt reale si corecte; in caz contrar ar putea exista consecinte neplacute ale acestor erori (comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Ancolette.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat sau solictari de redirectionare la alte adrese decat cele din comanda, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea intoarcerii coletului la noi si reexpedierii comenzii vor fi platite de cumparator.

Prin finalizarea Comenzii, va dati acordul ca un reprezentant ancolette.ro sa va contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea individuala a comenzii si stabilirea detaliilor de personalizare, dupa caz.

Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda (in urma unei notificari prealabile), fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii: date incomplete sau incorecte ale comenzii, lipsa unui raspuns din partea dumneavoastra dupa 2 incercari de a va contacta, livrari consecutiv esuate, comenzi refuzate/returnate ori pur si simplu imposibilitatea de a realiza produsul conform specificatiilor transmise de client, indiferent la ce ar face referire acestea.
In situatia in care comanda a fost plasata si platita cu cardul, dar nu s-a reusit contactarea clientului pentru confirmare si intrare in productie, cand decidem unilateral anularea comenzii, va vom returna suma platita pentru o comanda neconfirmata.

Clientul ia la cunostinta ca produsele sunt confectionate la comanda, conform indicatiilor sale si este pe deplin responsabili de toate detaliile alese in comanda, iar imaginile acestora sunt cu titlu de prezentare.

7. Livrare, Termene executie si Politica de Retur

LIVRARE

Termenul estimat de productie si livrare este de intre 10- 30 zile lucratoare, in functie de perioada anului si de volumul de lucru. Incercam sa tinem termenul actualizat, asa ca acesta este mentionat des pe canalele noastre de comunicare (social media, newsletter etc). Oricum, dupa plasarea comenzii te vom suna si vom stabili impreuna care este intervalul estimat in care vei primi coletul aferent comenzii tale specifice. 

Livrarea se va face prin curier rapid, cu predare personala, astfel incat sa ne asiguram ca pantofii dragi ajung cu bine la tine. 

In cazul pantofilor pictati mai sunt necesare 3-10 zile pentru realizarea picturii, in functie de complexitatea picturii si volumul de lucru.

Pretul livrarii poate fi intre 15-40 lei  – poate varia in functie de localitatea de destinatie, modalitatea de plata sau tarifele mereu in schimbare ale companiilor de curierat. Acesta poate fi confirmat la momentul comenzii ferme.

Pentru anumite localitati unde compania de curierat nu are acoperire si se percep costuri pentru kilometri suplimentari, este posibil ca tariful pentru livrare sa se modifice si te vom anunta in acest sens de noul cost al livrarii, daca exista unul.

Cand produsul tau este finalizat, acesta se expediaza si vei primi mail/sms de la noi si/sau de la compania de curierat cand este in curs de livrare / in drum spre tine. 
Astfel, obligatia ta este de a asigura prezenta unei persoane la adresa de livrare indicata pentru a semna pe bonul de livrare prezentat de curier.  

Daca vor exista situatii cand estimam ca termenul de executie poate fi depasit, atunci te vom informa in acest sens.  De exemplu, in urmatoarele situatii:

– atunci cand materialele necesare pentru produsul comandat nu mai sunt pe stoc la furnizorii nostri – daca materialul nu mai revine sau daca nu mai poti astepta, iti dam posibilitatea de a alege alt material, alt produs sau iti returnam suma platita ca avans. Nu se asigura si nu se pot percepe alte tipuri de daune, in afara rambursarii avansului platit, atunci cand o comanda se anuleaza sau se decaleaza termenul de executie, indiferent de motiv. 
– atunci cand este o perioada foarte aglomerata, cu multe comenzi (ex: in preajma sarbatorilor sau in sezonul de nunti), gasim impreuna o solutie sau iti returnam suma platita ca avans, dupa caz, daca nu se accepta noul termen de catre client.

POLITICA DE RETUR

Ne dorim sa avem 100% cliente multumite, desigur, ca orice business, si speram ca aceasta rubrica de retur sa nu faca deloc subiectul discutiei noastre.
Ca sa reusim asta, este necesar sa comunicam foarte bine inca de la inceput. 
Astfel, va incurajam sa ne contactati daca aveti dubii inainte de a plasa o noua comanda, indiferent de motiv – marime, model etc.
Chiar de la initierea comenzii, e bine sa selectati marimea potrivita si sa ne scrieti toate detaliile pe care le considerati necesare (ex: picior lat/ingust, dimensiuni talpa in cazul in care v-ati masurat, etc) sau sa folositi ghidul de masurare si realizare unui desen complet al talpii.  

Trebuie avut in vedere ca produsele de pe www.ancolette.ro  sunt confectionate pe comanda si, drept urmare, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returneaza.

Exceptie fac eventualele produse aflate pe stoc (cele din sectiunea In Stoc) comandate online, pentru care se poate solicita returul in termen de 14 zile de la primirea lor, daca au fost din stoc si daca indeplineste conditiile de retur.

Daca produsul este achizitionat direct din showroom, ca urmare a probei acestuia, produsului poate fi ulterior doar schimbat cu un alt produs din stoc – Nu se returneaza contravaloarea acestuia. 

Daca se doresc modificari extra la produsul primit, fie el si din stoc (ex adaugat funde, accesorii, schimbat toc, largit, branturi etc), acestea se fac contra cost si produsul nu mai poate fi returnat, odata modificat. Acest lucru este valabil si la produsele finalizate care au fost lucrate la comanda, daca se doresc modificari asupra lor. 

Daca, prin exceptie (desi noi le verificam pe fiecare in parte, insa fiind implicat exclusiv factorul uman, se mai poate intampla), produsul primit prezinta defecte de fabricatie, va rugam sa ne anuntati in maxim 24h de la primire pe adresa suport @ ancolette.ro si vom decide impreuna ce solutie exista. 
Termenul de raspuns la mesajele trimise pe solicitarile legate de reparatii, retur si orice alta solicitare post-vanzare este de pana la 5-7 zile lucratoare. 

In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie, dupa primirea lui si constatarea celor identificate, solutionarea situatiei se face in urmatoarea ordine:
– se verifica, mai intai, daca problema identificata este subiect al garantiei comerciale, daca produsul se mai afla in garantie
– repararea sau inlocuirea pieselor ce prezinta defecte, daca este tehnic posibil
– repararea sau refacerea intregului produs, daca defectul este considerat de catre echipa de productie unul major
– inlocuirea produsului cu unul din stoc, orice model in functie de ce e disponibil
– daca reparatia nu este posibila tehnic (ex: nu mai e disponibila aceeasi piele), atunci se poate recurge la returnarea produsului si rambursarea contravalorii acestuia sau clientul are dreptul sa solicite acordarea uneri reduceri, care va si stabilita proportional cu defectul sau cu valoarea readucerii la stare de functionare.
Daca reparatia / remedierea defectelor identificate este posibila, aceasta va fi metoda de solutionare pusa in aplicare. 
Dupa ce ne contactati, insotind emailul de fotografii, si dupa ce produsul ajunge la noi, va vor fi comunicate optiunile disponibile, in functie de cat de minor/major este defectul identificat. 

Nu sunt considerate defecte de fabricatie si nu pot face subiectul unui retur, urmatoarele: 
1. in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (Telefon, monitor, tableta etc), posibil sa existe diferente de culoare fata de produsul in forma fizica. Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii, cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita.

2. Trebuie avut in vedere ca produsele sunt lucrate integral manual, ceea ce inseamna ca nu pot avea perfectiunea unor produse de serie, croite, lipite si cusute de masinarii. Pot exista astfel mici imperfectiuni precum (dar fara a se limita la acest exemple):  la marginile croite sau la imbinarea pieselor, la lipituri sau la perforatii, mici gauri de ac, mici spatii in suprapunerea pieselor sau la crestare brant, care sunt inevitabile in pasii din procesul manual de productie. Aceste aspecte nu pot fi considerate defecte de fabricatie, ci fac parte din procesul normal de productie. Drept urmare, nu pot reprezenta motiv de solicitare inlocuire /refacere / retur produs.

3. Nu se pot returna produsele din motive de tipul: marimea selectata nu este cea potrivita, noul toc ales sau alt accesoriu vi se pare ca nu vine la fel de frumos ca cel din imagini (fara accesoriu), combinatia de culori aleasa nu este potrivita, calapodul nu vi se potriveste cu curbura talpii sau nu e la fel de comod poate in aprecierea dumneavoastra etc – adica detalii care tin de specificatiile tehnice alese si/sau de imaginatia proprie.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre noi, daca a fost anuntat defectul identificat la primirea produsului si doar daca se constata ca este considerat un defect de fabricatie (exceptie fac cele de mai sus, aspectele minore care pot aparea in procesul manual). In functie de localitatea de ridicare, produsul poate fi ridicat prin comanda curier facuta de noi sau produsul poate fi trimis de catre client si ulterior costul livrarii va fi rambursat, daca se constata ca a fost chiar un defect de fabricatie, dupa primirea produsului. 

Pentru solicitarile in afara perioadei de garantie sau pentru cele de tip modificare produs deja primit (exemplu, dar nu numai: largit, stramtat, modificare toc, flecuri, accesorii etc), costurile de transport dus-intors revin clientului.
Pentru aspecte sesizate in perioada de garantie, consultati punctul 10 – Garantia comerciala.

Sume care NU se returneaza, in cazul unui retur/schimb/reparatie acceptate:
– costurile de transport – dus-intors
– eventualele sume platite pentru diferite servicii precum urmatoarele: rezervarea vizitei in showroom si/sau consultanta acordata fizic sau online prin video call, serviciul de a trimite la proba produsele pentru proba la distanta. 

Returnarea contravalorii produselor, atunci cand se decide ca e cazul de retur, se face cu indeplinirea urmatoarelor conditii:

–       sa ne anuntati in maxim 24h de la primirea lui pe email suport [at] ancolette.ro mentionand defectele identificate si apoi sa faceti livrarea lui dupa ce aveti confirmarea noastra, daca e cazul.

Pentru toate situatiile in care e necesar sa livrati produsul catre noi, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
– livrare produsului sa fie facuta doar prin curier rapid (orice companie de curierat, la alegerea dvs), in conditii optime, adica:  in cutie de carton tare, de preferat in cutia in care i-ati primit + extra ambalaj care sa protejeze cutia principala. NU lipiti AWB/banda adeziva direct pe cutie, va rugam.  Nu se accepta returul prin Posta Romana si nici cu plata rambur
– cheltuielile cu transportul dus-intors revin cumparatorului (exceptie situatia de mai sus, cu defect de fabricatie) 
– in cazul in care se trimit pantofii pentru o reparatie/modificare ulterioara purtarii, va rugam (prieteneste) sa ii curatati pe cat posibil atat pe exterior, cat si pe interior, intrucat ei trec apoi prin mainile mesterilor. Produsele primite murdare/necorespunzator trimise pentru a se putea lucra manual cu ele, va rugam sa intelegeti ca se vor trimite inapoi, cu parere de rau.
– termenul pentru raspuns si de remediere in caz de reparatii este de 15 zile, in masura in care este posibil tehnic. 

– pentru produsele noi la care s-a agreat inlocuirea produsului /returul, produsul trebuie sa fie la fel cum l-ati primit, nu trebuie sa aiba urme de purtare, zgarieturi, pete sau alte urme de uzura sau folosire, chiar daca au fost doar probatise recomanda ca proba sa se faca pe suprafata tip covor sau pe o hartie care sa le protejeze talpa.

8.  Termene de returnare a banilor

Pentru eventualele retururi de comenzi, pentru care nu s-a optat pentru inlocuirea produsului sau refacerea celui comandat, veti primi contravaloarea aferenta produselor returnate, mai putin costurile de transport. Restituirea banilor se face dupa primirea coletului returnat si constatarea respectarii conditiilor de la punctul anterior.

Termenul de returnare a banilor difera in functie de motivul acestei solicitari si de modul in care s-a facut plata comenzii si poate fi de maxim:

– 14 zile calendaristice* pentru situatia in care produsele au fost achitate la livrare / partial ramburs
– intre 3 – 30 zile calendaristice* (in functie de banca emitenta a cardului dvs) pentru retur produse sau comenzi anulate, daca produsele/serviciile au fost achitate prin plata online cu cardul, integral sau partial
– 60 zile calendaristice* pentru situatii de charge back / frauda carduri sau alte situatii similare si care necesita investigatii din parte entitatilor implicate in tranzactie (banci, procesator de plati etc.)

*  termenul se calculeaza de la data la care am primit produsul si v-am transmis confirmarea cu privire la situatia ce presupune returnarea banilor, daca s-a agreat returul produselor.

Daca acest termen trebuie prelungit din motive ce nu tin de www.ancolette.ro , atunci va vom notifica in acest sens si se va considera agreat noul termen. 

Pentru orice nelamurire din genul acesta de solicitari va incurajam calduros sa ne scrieti pe adresa de email de suport si va asiguram de toata implicarea noastra pentru rezolvarea situatiei.

 

9. Situatia de modificare produs, modificare comanda sau renuntare la comanda

In cazul produselor achizitionate din stoc, se poate inlocui produsul / renunta la comanda oricand, fara costuri – de preferat ar fi inainte sa apucam sa expediem coletul, desigur.

In cazul produselor comandate care nu sunt in stoc si care urmeaza sa fie realizate pe comanda, modificarea produsului comandat sau renuntarea la comanda se pot face de preferat in ziua plasarii comenzii sau maxim in 1 zi lucratoare de la notarea comenzii in contractul de comanda, situatie in care se poate returna avansul (in cazul renuntarii). 

Odata inregistrata, comanda nu mai poate fi modificata si avansul nu se mai returneaza.
– Din ziua urmatoare, renuntarea la comanda presupune renuntarea la avansul minim (300-500 lei, in functie de model / pereche). 
– Modificarea comenzii, dupa trecerea termenului limita de 1zi lucratoare, se face contra cost si doar daca este posibil tehnic. Costul modificarii depinde de solicitare si se comunica la momentul respectiv, iar clientul are dreptul sa accepte sau sa refuze modificarea, comanda ramanand asa cum a fost notata initial. De exemplu, schimbarea calapodului din cauza solicitarii unui alt toc inseamna o alta pereche si presupune un cost egal cu cel al avansului minim. 

Avansul se poate returna doar in situatia in care, pe parcursul procesului de productie, se constata ca nu se poate finaliza comanda din vina Ancolette (ex: lipsa piele la furnizorii terti sau accesorii necesare pentru modelul respectiv) sau in situatia in care nici nu exista alta varianta de realizare sau noile variantele propuse nu sunt agreate de client.

Nu se poate renunta la comanda in cazul in care activitatea noastra este influentata de prevederi legislative ori daca este intrerupta sau oprita ca urmare a oricaror prevederi legislative aparute inainte sau dupa plasarea comenzii ori daca aceste masuri determina un decalaj al termenului stabilit pentru realizarea si livrarea produselor.  Daca produsele nu au intrat in lucru si nici nu vor mai putea fi lucrate din motive ce tin de noi, atunci avansul se poate returna. Daca produsele au intrat deja in lucru, atunci, in astfel de situatii, avansul nu se poate returna si se va astepta finalizarea comenzii, in functie de prevederile legislative. Noi va asiguram de buna credinta in astfel de situatii si de intentia de a finaliza cu bine fiecare comanda, atat timp cat conditiile economice permit asta.

10. Garantia produselor comercializate si recomandari intretinere

Conditii generale:

Ancolette Design SRL, avand CUI RO 38741885, J23/271/2018, in calitate de comerciant, asigura garantia produselor achizitionate de dumneavoastra. Va asiguram de disponibilitatea noastra in gasirea unei solutii la eventualele sesizari, cu rugamintea sa luati la cunostinta prezentele informatii si sa ne contactati in scris daca aveti nevoie de suportul nostru. 

Durata garantiei:

Produsele comercializate de Ancolette Design SRL au o garantie comerciala de 30 de zile calendaristice de care beneficiati din ziua in care ati intrat in posesia produsului (data confirmarii de livrare pentru un produs livrat prin curier sau daca ridicarii din showroom, pentru un produs ridicat personal). In acest interval, ne asumam responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului achizitionat, pe cheltuiala noastra, daca deficientele nu sunt imputabile clientului. 

Conditii de garantie:

Garantam ca produsul comercializat de Ancolette Design SRL este un produs nou (nefolosit) si autentic (prezinta elemente de identificare ale marcii). In conditiile respectarii recomandarilor de intretinere, produsul prezinta parametrii normali pentru categoria de produs si la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura si scopul pentru care e realizat produsul. 

Conditii in care garantia devine inaplicabila:

– uzura fizica normala a produsului (ex: tocire talpa, flecuri, branturi, zgarieturi etc).
– nerespectarea recomandarilor, curatarea produselor cu solutii neadecvate
– defecte aparute ca urmare a transportului sau depozitarii in conditii improprii, decolorarea produsului în urma expunerii îndelungate la factorii de mediu (soare, ploaie, zăpadă etc)
– deteriorarea produsului în urma unor accidente, incendii, furturi, calamități naturale, șocuri mecanice, animale de companie
– folosirea produsului în mod neadecvat, pe suprafete de mers necorespunzatoare, nerecomandat sau in alt scop decat cel pentru care a fost creat
– interventia, repararea sau modificarea facuta de catre alte persoane, neautorizate, inclusiv vopsirea produsului 

Nu se considera defecte de fabricatie care sa necesite reparatii, drept urmare nu fac subiectul acordarii garantiei:

– particularitati ale pieilor naturale: mici nervuri care se pot vedea la suprafata, mici diferente de culoare, semne caracteristice sau neregularitati – tocmai acest lucru demonstreaza si autenticitatea pielii naturale folosite
– migrarea pigmentului folosit de catre tabacarii in obtinerea foii de piele si culorii finale
– mici imperfectiuni care sunt inevitabile in pasii procesului de lucru manual, precum: cusaturi usor imperfecte, mici gaurele ca de ac, mici spatii de 1-2mm la imbinarea sau suprapunerea manuala a pieselor, mici crestaturi in brant – pentru ca produsele sunt lucrate manual, factorul uman nu poate lucra cu precizia unor masinarii si drept urmare aceste aspecte nu pot fi evitate in productia manuala si se pot regasi pe produsul final.
– marime nepotrivita sau calapod nepotrivit cu piciorul dvs


Recomandari de intretinere:

Se interzice cu desavarsire spalarea pantofilor in masina de spalat.
Ancolette Design SRL nu raspunde pentru defectele aparute ca urmare a utilizarii sau intretinerii incorecte a produsului, precum si pentru eventualul disconfort provenit din purtarea incaltamintei de marime sau model nepotrivit cu piciorul dvs.

Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe suporturi potrivite ca marime si forma. Pentru a pastra conditii igienice de purtare si a mari durata de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte intr-o perioada de timp.

Incaltamintea din piele naturala NU este un produs impermeabil, recomandandu-se purtarea ei pe timp uscat. In cazul tuturor produselor din piele este neindicat contactul prelungit cu apa. In acest caz garantia isi pierde valabilitatea

Incaltamintea cu fete din piei netede sau presate (cu textura) se curata de praf cu o carpa moale, nu perie aspra, ca sa se evite zgarierea si deteriorarea texturii. Pentru buna intretinere a pielii, dupa cateva purtari se aplica cu ajutorul unei perii moi sau cu o carpa, un strat de crema pentru incaltaminte dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau cu o perie.

Incaltamintea cu fete tip piele intoarsa se curata cu o perie speciala pentru pielea intoarsa. Nu folositi apa deoarece pot ramane pete. Se recomanda purtarea pe timp uscat.
Incaltamintea cu insertii sau accesorii de material textil (ex: funde, flori, dantela) se curata de praf cu o perie moale. Se recomanda purtarea pe timp uscat.

Incaltamintea cu fete din piele lacuita, piei metalizate se curata de praf cu o carpa moale si uscata. Ea trebuie ferita de contact direct cu solventi organici (alcool, acetone, etc).

In situatia in care fata incaltamintei isi schimba nuanta in contact cu apa, se recomanda uscarea lenta (nu se sterge cu carpa sau alt obiect deoarece ramane patata). Incaltamintea se usuca natural la temperatura camerei. Caldura excesiva poate duce la reactivarea adezivilor si dezlipirea talpilor.

Se interzice spalarea incaltamintei in masina de spalat. Incaltamintea nu se va depozita langa surse de caldura sau in mediu umed si se va feri de actiunea produselor petroliere si a solventilor organici. Efectele apei, lovirilor, zgarieturilor sau frecarii directe a incaltamintei nu pot constitui motive de reparative pe garantie.
Pielea este un produs natural care prezinta neregularitati de structura si culoare specific unui produs biologic.
Produsele confectionate manual pot prezenta diferente care nu sunt defecte de fabricatie, asa cum au fost enuntate anterior.

Evitati agatarea sau calcarea in obiecte metalice, ascutite, resturi de sticla, substante insecticide, uleiuri, benzine, diluanti, acestea putand duc la deteriorarea iremediabila a partilor din produs. 

In functie de procesul de tabacire si vopsire folosit de furnizorii de piele, vopseaua de pe pielea exterioare /  interioara poate migra. Acesta nu este considerat defect de fabricatie.

Pantofii cu toc nu sunt recomandati pentru conducerea autovehiculelor.
Este recomandata folosirea unui incaltator pentru a evita avarierea pantofilor in zona calcaiului.

Pentru intretinerea interiorului din piele naturala, curatati cu o carpa moale umeda (nu cu multa apa), evitati produsele care contin acetona, acizi, alcool sau oricare alte substante care nu sunt dedicate produselor de incaltaminte din piele naturala. 

Repararea sau inlocuirea produsului

Atunci cand, in urma verificarii produsului, se constata ca este posibila remedierea defectului sesizat, vom proceda la efectuarea reparatiei, intr-un termen de pana la 15 zile calendaristice.
Atunci cand se constata ca defectul este unul major si reparatia nu mai este posibila ori nu este posibila din cauza lipseI de materiale identice pentru aducerea produsului la starea initiala, atunci vom prezenta produse similare disponibile in stoc.
Daca nu se agreaza inlocuirea produsului cu unul din stoc, aveti dreptul sa solicitati o reducere, iar aceasta va fi stabilita proportionala cu pretul initial al produsului ori cu diminuarea valorii in comparatie cu valoarea remedierii daca ar fi fost adus produsul in stare de conformitate.

Ancolette Design poate refuza o solicitare de reparatie sau inlocuire produs, daca acest lucru este imposibil sau daca ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate aspectele, precum gravitatea defectului sesizat.

De asemenea, clientii Ancolette beneficiaza de o garantie de conformitate de 2 ani de la data primirii produsului, distincta de garantia comerciala mentionata mai sus de 30 zile. Garantia de conformitate face referire la primirea unui produs conform celui comandat, adica produsul livrat sa prezinte toate caracteristicile (model, culoare, marime etc), stabilite impreuna  si notate in comanda scrisa in contract.
Daca, pe parcursului a 2 ani de la primirea lui, clientul realizeaza ca anumite detalii din comanda sa nu au fost conforme cu ceea ce au si primit (ex: alta culoare, lipsa accesorii, alta marime etc), acesta are dreptul de a solicita reparatia / remedierea aspectelor identificate.

Ancolette declara pe proprie raspundere ca produsele comercializate sunt din piele naturala de bovine sau caprine, conform declaratiilor de conformitate de la furnizorii de materiale. Acolo unde produsul contine insertii de material textil sau accesorii, aceste lucru este mentionat la fiecare produs in parte, inclusiv in comanda specifica a clientului.

Cum activezi garantia 

In vederea activarii garantiei, va rugam sa ne contactati pe adresa de email suport@ancolette.ro , facand dovada achizitiei produsului sau a comenzii, alaturi de orice alte detalii si fotografii consideri necesare pentru intelegerea situatiei aparute.
In urma verificarii detaliilor transmise pe email, iti vom confirma daca este in regula sa trimiti produsul, pe adresa punctului de lucru din Bucuresti.

Pe perioada garantiei, daca defectul indetificat si remedierea lui intra pe garantie, costurile de transport vor fi acoperite de catre noi (daca au fost deja platite de catre client la trimiterea produsului, se vor rambursa). In afara garantiei, solicitarile de reparatie si modificari de orice tip se fac contra cost, iar costurile de transport revin clientului. 

Ancolette Design SRL
CUI RO 38741885
J23/271/2018
Punct de lucru pentru expedierea produselor: str Principatele Unite nr 36, casa, sect 4, Bucuresti. 

11. Newsletter-ul Ancolette.ro

Newsletterul (primirea unor informari din partea www.ancolette.ro ) se transmite catre utilizatorii care se inscriu la newsletter sau care au cont creat si opteaza pentru abonarea la newsletter sau cei care participa la diverse evenimente/concursuri/campanii pe Facebook si aleg sa ne transmita adresa de email. De asemenea, ne rezervam dreptul de a transmite newsletter catre persoanele care ne-au dat de buna voie adresa de email in cadrul diverselor evenimente. Restul vizitatorilor pe www.ancolette.ro pot opta pentru abonarea la newsletter prin completarea formularului corespunzator. Astfel, mesajele primite nu sunt nesolicitate și respectă Legea Comerțului Electronic, dezabonarea fiind posibilă oricând din subsolul mailurilor primite sau scriindu-ne un email pe adresa oficiala sau pe Formularul de contact.

12. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Toate datele transmise de catre dumneavoastra prin intermediul formularelor de pe www.ancolette.ro , telefonic, la evenimente sau cu prilejul diverselor campanii si concursuri, sunt confidentiale si ne obligam sa prelucram in conditii de siguranta si doar pentru scopurile specificate datele pe care ni le furnizati. In cazul unei comenzi, refuzul furnizarii acestor date inseamna ca nu va putem prelua si procesa comanda.

Completarea formularelor de pe acest site (ex: crearea contului), transmiterea de buna voie a adresei de email sau a altor date la evenimente sau in cadrul unor campanii si concursuri presupun acceptul dumneavoastra ca aceste date sa fie incluse in baza de date a www.ancolette.ro pentru utilizarea si prelucrarea lor pentru desfasurarea activitatii propriu-zise si in relatia cu o serie de furnizori precum cei de servicii de curierat.

Singurele date personale care va vor fi solicitate in cazul unei comenzi sunt: nume, telefon, adresa de email si adresa de livrare si facturare. Ele sunt folosite pentru a va putea contacta, pentru a se putea livra comanda si pentru a intocmi documentele contabile. 

Ancolette.ro nu stocheaza date legate de contul sau cardul dumneavoastra bancar si nu va vom solicita informatii precum conturi bancare, parole personale etc. Daca veti primi astfel de solicitari care, aparent sunt din partea noastra, va rugam sa ne contactati urgent.

Daca nu mai doriti sa pastram datele pe care ni le-ati furnizat, ne puteti scrie pe adresa oficiala de email.

Politica de confidentialitate – GDPR prezentata in detaliu AICI.

13. Aspecte finale

Suntem aici pentru a va face viata, ziua mai frumoasa prin produsele pe care le lucram pentru voi, nu pentru a o complica. 🙂  Pentru orice sugestie sau observatie pe care doriti sa ne-o transmiteti, va invitam sa ne scrieti.

Site-ul www.ancolette.ro este gazduit de server-ele unui tert, iar societatea nu poate fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute in site/in functionalitatea acestuia.

Va multumim pentru ca ne vizitati si pentru ca purtati cei mai frumosi pantofi de zana –  Ancolette!