Livrarea si Politica de Retur. Termene de returnare a banilor
7. Livrarea si Politica de Retur
LIVRARE
Termenul standard de livrare este de intre 10- 30 zile lucratoare, in functie de perioada anului si de volumul de lucru. Incercam sa tinem termenul actualizat, asa ca acesta este mentionat in pagina fiecarui produs. Oricum, dupa plasarea comenzii te vom suna si vom stabili impreuna care este intervalul estimat in care vei primi coletul.
Livrarea se va face prin curier rapid, cu predare personala, astfel incat sa ne asiguram ca pantofii dragi ajung cu bine la tine.
In cazul pantofilor pictati mai sunt necesare 5-10 zile pentru realizarea picturii, in functie de complexitatea picturii si volumul de lucru.
Pretul livrarii este intre 15-25 lei – poate varia in functie de localitatea de destinatie, modalitatea de plata sau tarifele mereu in schimbare ale companiilor de curierat. Valoarea exacta si valabila este cea de la momentul plasarii comenzii ferme.
Pentru anumite localitati unde compania de curierat nu are acoperire si se percep costuri pentru kilometri suplimentari, este posibil ca tariful pentru livrare sa se modifice si te vom anunta in acest sens de noul cost al livrarii, daca exista unul.
Cand produsul tau este finalizat, acesta se expediaza si vei primi mail/sms de la compania de curierat cand este in curs de livrare / in drum spre tine.
Astfel, este obligatia ta de a fi prezent la adresa de livrare indicata pentru a semna pe bonul de livrare prezentat de curier.
Daca vor exista situatii cand estimam ca termenul de executie poate fi depasit, atunci te vom informa in acest sens. De exemplu, in urmatoarele situatii:
– atunci cand materialele necesare pentru produsul comandat nu mai sunt pe stoc la furnizorii nostri – daca nu mai poti astepta, iti dam posibilitatea de a alege alt material, alt produs sau iti returnam suma platita ca avans
– atunci cand este o perioada foarte aglomerata, cu multe comenzi (ex: in preajma sarbatorilor sau in sezonul de nunti), gasim impreuna o solutie sau iti returnam suma platita ca avans, dupa caz.
POLITICA DE RETUR
Ne dorim sa avem 100% cliente multumite, desigur, ca orice business, si speram ca aceasta rubrica de retur sa nu faca deloc subiectul discutiei noastre.
Ca sa reusim asta, este necesar sa comunicam foarte bine inca de la inceput. Astfel, va incurajam sa ne contactati daca aveti dubii inainte de a plasa o noua comanda.
Chiar de la initierea comenzii, e bine sa selectati marimea potrivita si sa ne scrieti toate detaliile pe care le considerati necesare (ex: picior lat/ingust, dimensiuni talpa in cazul in care v-ati masurat, etc).
Trebuie avut in vedere ca produsele de pe www.ancolette.ro sunt confectionate pe comanda si, drept urmare, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returneaza.
Exceptie fac eventualele produse aflate pe stoc in showroom dar comandate online.
Daca produsul este achizitionat direct din showroom, ca urmare a probei acestuia, produsului poate fi ulterior doar schimbat cu un alt produs din stoc, nu si returnata contravaloarea acestuia.
Daca se doresc modificari extra la produsul primit, fie el si din stoc (ex adaugat funde, accesorii nedetasabile, schimbat toc, largit, branturi etc), acestea se fac contra cost si produsul nu mai poate fi returnat, odata modificat.
Daca, prin exceptie si putin probabil (pentru ca le verificam pe fiecare in parte), produsul primit prezinta defecte, va rugam sa ne anuntati in maxim 24h de la primire pe adresa pantofidezana@
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie, dupa primirea lui si constatarea celor identificate, solutionarea situatiei se face in urmatoarea ordine:
– inlocuirea produsului cu unul din stoc, daca exista aceasta posibilitate si daca exista model identic sau similar
– repararea sau inlocuirea pieselor ce prezinta defecte, daca este tehnic posibil
– repararea sau refacerea intregului produs
– daca cele de mai sus nu sunt posibile tehnic (ex: nu mai e disponibila aceeasi piele), atunci se recurge la returnarea produsului si rambursarea contravalorii acestuia (mai putin costurile de transport).
Nu sunt considerate defecte de fabricatie, din vina ancolette.ro, urmatoarele: in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (Telefon, monitor, tableta etc), sa existe foarte mici diferente de culoare fata de produsul in forma fizica. Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii (rare) cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita.
Trebuie avut in vedere ca produsele sunt lucrate integral manual, ceea ce inseamna ca nu pot avea perfectiunea uneor produse de serie, taiate si cusute de masinarii. Pot exista astfel mici imperfectiuni la marginile croite sau la imbinarea pieselor, de exemplu, care nu pot fi evitate in procesul manual de productie. Vorbim oricum de detalii de 1-2mm. Aceste aspecte nu pot fi considerate defecte de fabricatie, ci fac parte din procesul normal de productie. Drept urmare, nu pot reprezenta motiv de inlocuire/retur produs.
Nu se pot returna produsele din motive de tipul: marimea selectata nu este cea potrivita, noul toc ales sau alt accesoriu vi se pare ca nu vine la fel de frumos ca cel din imagini (fara accesoriu), combinatia de culori aleasa nu este potrivita, calapodul nu vi se potriveste cu curbura talpii sau nu e la fel de comod poate in aprecierea dumneavoastra etc – adica detalii care tin de specificatiile tehnice alese si/sau de imaginatia proprie.
In toate situatiile in care se decide: reparatia / inlocuirea / modificarea ori returnarea produsului, cheltuielile de transport revin in sarcina clientului.
Returnarea contravalorii produselor, atunci ca e cazul de retur, se face cu indeplinirea urmatoarelor conditii:
– sa ne anuntati in maxim 24h de la primirea lui pe email pantofidezana [at] ancolette.ro mentionand defectele identificate si apoi sa faceti livrarea lui in maxim 5 zile dupa ce aveti confirmarea noastra.
Pentru toate situatiile in care e necesar sa livrati produsul catre noi, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
– livrare produsului sa fie facuta doar prin curier rapid (orice companie de curierat, la alegerea dvs), in conditii optime, adica: in cutie de carton tare, de preferat in cutia in care i-ati primit + extra ambalaj care sa protejeze cutia principala. NU lipiti AWB/banda adeziva direct pe cutie, va rugam. Nu se accepta returul prin Posta Romana si nici cu plata ramburs; cheltuielile cu transportul revin cumparatorului.
– in cazul in care se trimit pantofii pentru o reparatie/modificare ulterioara purtarii, va rugam (prieteneste) sa ii curatati pe cat posibil atat pe exterior, cat si pe interior, intrucat ei trec apoi prin mainile mesterilor 🙂 Produsele primite murdare/necorespunzator pentru a se putea lucra cu ele, va rugam sa intelegeti ca se vor trimite inapoi, cu plata transportului la destinatar.
– pentru produsele noi la care s-a agreat inlocuirea/returul, produsul trebuie sa fie la fel cum l-ati primit, nu trebuie sa aiba urme de purtare, zgarieturi, pete sau alte urme de uzura sau folosire.
8. Termene de returnare a banilor
Pentru eventualele retururi de comenzi, pentru care nu s-a optat pentru inlocuirea produsului sau refacerea celui comandat, veti primi contravaloarea aferenta produselor returnate, mai putin costurile de transport. Restituirea banilor se face dupa primirea coletului returnat si constatarea respectarii conditiilor de la punctul anterior.
Termenul de returnare a banilor difera in functie de motivul acestei solicitari si de modul in care s-a facut plata comenzii si poate fi de maxim:
– 14 zile calendaristice* pentru situatia in care produsele au fost achitate la livrare, cash, POS fizic sau prin transfer bancar.
– intre 3 – 30 zile calendaristice* (in functie de banca emitenta a cardului dvs) pentru retur produse sau comenzi anulate, daca produsele au fost achitate prin plata online cu cardul, integral sau partial
– 60 zile calendaristice* pentru situatii de charge back / frauda carduri sau alte situatii similare si care necesita investigatii din parte entitatilor implicate in tranzactie (banci, procesator de plati etc.)
* termenul se calculeaza de la data la care am primit produsul si v-am transmis confirmarea cu privire la situatia ce presupune returnarea banilor, daca s-a agreat returul produselor.
Daca acest termen trebuie prelungit din motive ce nu tin de www.ancolette.ro , atunci va vom notifica in acest sens si se va considera agreat noul termen.
Pentru orice nelamurire din genul acesta de solicitari va rugam sa ne scrieti pe adresa de email si va asiguram de tot suportul pentru rezolvarea situatiei.
Aceasta sectiune este completata de Termeni si conditii