Info & formular retur si schimb produse

Inainte de completarea formularului de retur, este necesar sa iei legatura cu noi pe adresa de suport (suport @ ancolette . ro ), pentru a ne da mai multe detalii despre situatia aparuta, ca sa vedem cum te putem ajuta. 
Dupa ce ai confirmarea noastra ca e cazul sa expediezi produsul, poti completa formularul de retur sau schimb. 

Adresa si pasi retur:

Trimiterea produsului se face dupa ce ai confirmat asta cu noi.
Produsul se trimite prin curier, impachetat in cutie + orice punga peste cutie pentru protectie, la adresa de mai jos:
Ancolette  – 0748148883
Str Profesorilor nr 8, etaj 1, casa, sect 4, Bucuresti.
Recomandam Fan Courier sau Sameday, dar tu alegi ce firma de curierat este mai convenabila. 
– Nu se accepta colete trimise prin Posta Romana ori la puncte de ridicare tip easy box ori cu ramburs si nu raspundem de colet pana in momentul in care ajunge la noi. 
 
– Este important ca produsului sa fie fara urme de purtare (altele decat are deja daca e produs Sample) si cu toate accesoriile, dupa caz. Returul/schimbul poate fi refuzat daca produsul nu se prezinta la fel cum a fost trimis. 

Suma returnata va fi egala cu contravaloarea produsului, daca nu s-a stabilit altfel cu echipa de suport. Suma poate fi diminuata, dupa caz, daca produsul se intoarce deteriorat/cu urme de purtare/incomplet/fara accesorii. 
Costurile de transport nu se returneaza / revin in sarcina clientului.
Alte sume care nu se returneaza (si nu se iau in calcul la pretul produsului in cazul unui schimb) sunt cele aferente altor servicii si care nu tin de valoarea efectiva a produsului returnat: taxa de urgenta si prioritizare (daca a fost cazul si daca Ancolette si-a respectat termenul promis), taxa pentru vizite multiple in showroom (daca a fost cazul). 

 
In cazul unui retur, plata se va face dupa primirea si verificarea produselor, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre noi. 
 
Completeaza cu atentie contul bancar in formular. In cazul comenzilor platite cu cardul pe site, suma se poate intoarce pe cardul cu care s-a facut plata. 
 
 
 
O zi frumoasa! 
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nu recomandam trimiterea produselor decat dupa ce ai luat legatura cu noi pe adresa de suport ( suport@ancolette.ro ) ca sa ai confirmarea ca e cazul ca produsul sa fie trimis, sa stim ce e cu el atunci cand ajunge la noi.
Daca produsul este din categoria Samples, adica a venit deja cu urme de proba de la noi, stim de ele – doar sa nu aiba semne de uzura suplimentare fata de cum i-ati primit.
Contul bancar e necesar sa fie un cont deschis la o banca din Romania. Pentru platile efectuate oline cu cardul, este posibil ca suma sa se ramburseze pe cardul cu care s-a facut plata.