Info & formular retur si schimb produse
Inainte de completarea formularului de retur, este necesar sa iei legatura cu noi pe adresa de suport (suport @ ancolette . ro ), pentru a ne da mai multe detalii despre situatia aparuta, ca sa vedem cum te putem ajuta.
Dupa ce ai confirmarea noastra ca e cazul sa expediezi produsul, poti completa formularul de retur sau schimb.
Adresa si pasi retur:
Produsul se trimite prin curier, impachetat in cutie + orice punga peste cutie pentru protectie, la adresa de mai jos:
– Nu se accepta colete trimise prin Posta Romana ori la puncte de ridicare tip easy box ori cu ramburs si nu raspundem de colet pana in momentul in care ajunge la noi.
– Suma returnata va fi egala cu contravaloarea produsului, daca nu s-a stabilit altfel cu echipa de suport. Suma poate fi diminuata, dupa caz, daca produsul se intoarce deteriorat/cu urme de purtare/incomplet/fara accesorii.
– Costurile de transport nu se returneaza / revin in sarcina clientului.
– Alte sume care nu se returneaza (si nu se iau in calcul la pretul produsului in cazul unui schimb) sunt cele aferente altor servicii si care nu tin de valoarea efectiva a produsului returnat: taxa de urgenta si prioritizare (daca a fost cazul si daca Ancolette si-a respectat termenul promis), taxa pentru vizite multiple in showroom (daca a fost cazul).
