7. Livrare, Termene executie si Politica de Retur

LIVRARE

Termenul estimat de productie si livrare este de intre 10- 30 zile lucratoare, in functie de perioada anului si de volumul de lucru. Incercam sa tinem termenul actualizat, asa ca acesta este mentionat des pe canalele noastre de comunicare (social media, newsletter etc). Oricum, dupa plasarea comenzii te vom suna si vom stabili impreuna care este intervalul estimat in care vei primi coletul aferent comenzii tale specifice. 

Livrarea se va face prin curier rapid, cu predare personala, astfel incat sa ne asiguram ca pantofii dragi ajung cu bine la tine. 

In cazul pantofilor pictati mai sunt necesare 3-10 zile pentru realizarea picturii, in functie de complexitatea picturii si volumul de lucru.

Pretul livrarii este intre 25-35 lei  – poate varia in functie de localitatea de destinatie, modalitatea de plata sau tarifele mereu in schimbare ale companiilor de curierat. 

Pentru anumite localitati unde compania de curierat nu are acoperire si se percep costuri pentru kilometri suplimentari, este posibil ca tariful pentru livrare sa se modifice si te vom anunta in acest sens de noul cost al livrarii, daca exista unul.

Cand produsul tau este finalizat, acesta se expediaza si vei primi mail/sms de la noi si/sau de la compania de curierat cand este in curs de livrare / in drum spre tine. 
Astfel, obligatia ta este de a asigura prezenta unei persoane la adresa de livrare indicata pentru a semna pe bonul de livrare prezentat de curier.  

Daca vor exista situatii cand estimam ca termenul de executie poate fi depasit, atunci te vom informa in acest sens.  De exemplu, in urmatoarele situatii:

– atunci cand materialele necesare pentru produsul comandat intarzie independent de vointa noastra, nu mai sunt pe stoc la furnizorii nostri – daca materialul nu mai revine sau daca nu mai poti astepta, iti dam posibilitatea de a alege alt material, alt produs sau iti returnam suma platita ca avans. Nu se asigura si nu se pot percepe alte tipuri de daune, in afara rambursarii avansului platit, atunci cand o comanda se anuleaza sau se decaleaza termenul de executie, indiferent de motiv. 
– atunci cand este o perioada foarte aglomerata, cu multe comenzi (ex: in preajma sarbatorilor sau in sezonul de nunti), gasim impreuna o solutie sau iti returnam suma platita ca avans, dupa caz, daca nu se accepta noul termen de catre client.

POLITICA DE RETUR

Ne dorim sa avem 100% cliente multumite, desigur, ca orice business, si speram ca aceasta rubrica de retur sa nu faca deloc subiectul discutiei noastre.
Ca sa reusim asta, este necesar sa comunicam foarte bine inca de la inceput. 
Astfel, va incurajam sa ne contactati daca aveti dubii inainte de a plasa o noua comanda, indiferent de motiv – marime, model etc.
Chiar de la initierea comenzii, e bine sa selectati marimea potrivita si sa ne scrieti toate detaliile pe care le considerati necesare (ex: picior lat/ingust, dimensiuni talpa in cazul in care v-ati masurat, etc) sau sa folositi ghidul de masurare si realizare unui desen complet al talpii. Cateva recomandari sunt aici: Cum aleg marimea? 

Trebuie avut in vedere ca produsele de pe www.ancolette.ro  sunt confectionate pe comanda si, drept urmare, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returneaza cu rambursarea banilor. Prin exceptie, Ancolette poate accepta schimbul produselor lucrate la comanda cu unele disponibile in stoc la momentul solicitarii.

Exceptie de la ordonanta de mai sus fac eventualele produse aflate pe stoc (cele din sectiunea In Stoc) comandate online, pentru care se poate solicita returul in termen de 14 zile de la primirea lor, daca au fost din stoc si daca indeplinesc conditiile de retur.

Daca produsul este achizitionat pe loc, direct din showroom, ca urmare a probei acestuia, produsului poate fi ulterior doar schimbat cu un alt produs din stoc – Nu se returneaza contravaloarea acestuia. Schimbul pentru produsele cumparate din stoc showroom se poate realiza daca solicitarea se face in 14 zile de la cumparare, iar produsul sa fie fara urme de purtare/asa cum a fost achizitionat.

Daca se doresc modificari extra la produsul primit, fie el si din stoc (ex adaugat funde, accesorii, schimbat toc, largit, branturi etc), acestea se fac contra cost si produsul nu mai poate fi returnat, odata modificat. Acest lucru este valabil si la produsele finalizate care au fost lucrate la comanda, daca se doresc modificari asupra lor. Solicitarile de modificari se trimit pe suport @ ancolette.ro 

Daca, prin exceptie (desi noi le verificam pe fiecare in parte, insa fiind implicat exclusiv factorul uman, se mai poate intampla), produsul primit prezinta defecte de fabricatie, va rugam sa ne anuntati in maxim 24h de la primire pe adresa suport @ ancolette.ro si vom decide impreuna ce solutie exista. 
Termenul de raspuns la mesajele trimise pe solicitarile legate de reparatii, retur si orice alta solicitare post-vanzare este de pana la 5-7 zile lucratoare. 

In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie, dupa primirea lui si constatarea celor identificate, solutionarea situatiei se face in urmatoarea ordine:
– repararea sau inlocuirea pieselor ce prezinta defecte, daca este tehnic posibil
– repararea sau refacerea intregului produs, daca defectul este considerat de catre echipa de productie unul major
– inlocuirea produsului cu unul din stoc, orice model in functie de ce e disponibil
– daca reparatia nu este posibila tehnic (ex: nu mai e disponibila aceeasi piele), atunci se recurge la returnarea produsului si rambursarea contravalorii acestuia (mai putin costurile de transport).
Daca reparatia / remedierea defectelor identificate este posibila, aceasta va fi prima solutie pusa in aplicare. 
Dupa ce ne contactati, insotind emailul de fotografii, si dupa ce produsul ajunge la noi, va vor fi comunicate optiunile disponibile, in functie de cat de minor/major este defectul identificat. 

Nu sunt considerate defecte de fabricatie si nu pot face subiectul unui retur, urmatoarele: in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (Telefon, monitor, tableta etc), posibil sa existe diferente de culoare fata de produsul in forma fizica. Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii, cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita.

Trebuie avut in vedere ca produsele sunt lucrate integral manual, ceea ce inseamna ca nu pot avea perfectiunea unor produse de serie, croite, lipite si cusute de masinarii. Pantofii Ancolette sunt realizati integral manual – cusut, lipit, imbinare piese etc. Astfel, pot exista astfel mici imperfectiuni precum (dar fara a se limita la acest exemple): la marginile croite sau la imbinarea pieselor, la lipituri sau la perforatii, mici gauri de ac care pot aparea la sandale sau modele cu platforma sau cu multe barete incastrate in brant, mici spatii de 1-2mm in suprapunerea pieselor sau la crestare brant, care sunt inevitabile in pasii din procesul manual de productie. Aceste aspecte nu pot fi considerate defecte de fabricatie, ci fac parte din procesul normal de productie. Drept urmare, nu pot reprezenta motiv de solicitare inlocuire /refacere / retur produs. Ne straduim sa minimizam aparitia lor, insa ele pot fi prezente si nu pot fi excluse. 

Nu se pot returna produsele care nu sunt din stoc din motive de tipul: marimea selectata nu este cea potrivita, noul toc ales sau alt accesoriu pare ca nu vine la fel de frumos ca cel din imagini (fara accesoriu), combinatia de culori aleasa nu este potrivita, calapodul nu vi se potriveste cu curbura talpii sau nu e la fel de comod poate in aprecierea dumneavoastra etc, fiind aspecte subiective, care tin de fiecare persoana in parte – adica detalii care tin de specificatiile tehnice alese pe propria raspundere si/sau de imaginatia proprie.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre noi, daca a fost anuntat defectul identificat la primirea produsului si daca se constata ca este considerat un defect de fabricatie (exceptie fac cele de mai sus, aspectele minore care pot aparea in procesul manual). In functie de localitatea de ridicare, produsul poate fi ridicat prin comanda curier facuta de noi sau produsul poate fi trimis de catre client si ulterior costul livrarii va fi rambursat, daca se constata ca a fost chiar un defect de fabricatie, dupa primirea produsului. 

Pentru solicitarile in afara perioadei de garantie sau pentru cele de tip modificare produs deja primit (exemplu, dar nu numai: largit, stramtat, modificare toc, flecuri, accesorii etc), costurile de transport dus-intors revin clientului.

Sume care NU se returneaza, in cazul unui retur/schimb/reparatie acceptate:
– costurile de transport – dus-intors, cand produsul nu are un defect de fabricatie
– eventualele sume platite pentru diferite servicii precum urmatoarele: taxa de urgenta platita pentru finalizarea cu prioritate a comenzii, rezervarea vizitei in showroom si/sau consultanta acordata fizic sau online prin video call, serviciul de a trimite la proba produsele pentru proba la distanta, atat timp cand serviciul a fost indeplinit intocmai. 

Returnarea contravalorii produselor, atunci cand se decide ca e cazul de retur, se face cu indeplinirea urmatoarelor conditii:

–       sa ne anuntati in maxim 24h de la primirea lui pe email suport [at] ancolette.ro mentionand defectele identificate si apoi sa faceti livrarea lui dupa ce aveti confirmarea noastra, daca e cazul.

In cazul de colet refuzat/neridicat, se pierde avansul platit, daca nu se mai doreste perechea respectiva sau daca nu reusim sa mai luam legatura cu dvs pentru reluarea livrarii. 
In cazul in care produsul a fost platit integral, dar nu se mai doreste finalizarea comenzii/ridicarea produsului, clientul poate solicita rambursarea diferentei dintre pret si avansul platit – avansul nu se returneaza.

Pentru toate situatiile in care e necesar sa livrati produsul catre noi, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
– livrare produsului sa fie facuta doar prin curier rapid (orice companie de curierat, la alegerea dvs), in conditii optime, adica:  in cutie de carton tare, de preferat in cutia in care i-ati primit + extra ambalaj care sa protejeze cutia principala. NU lipiti AWB/banda adeziva direct pe cutie, va rugam.  Nu se accepta returul prin Posta Romana si nici cu plata ramburs
– cheltuielile cu transportul dus-intors revin cumparatorului (exceptie situatia de mai sus, cu defect de fabricatie) 
– in cazul in care se trimit pantofii pentru o reparatie/modificare ulterioara purtarii, va rugam (prieteneste) sa ii curatati pe cat posibil atat pe exterior, cat si pe interior, intrucat ei trec apoi prin mainile mesterilor. Produsele primite murdare/necorespunzator trimise pentru a se putea lucra manual cu ele, va rugam sa intelegeti ca se vor trimite inapoi, cu parere de rau.
– termenul pentru raspuns si de remediere in caz de reparatii este de 15 zile, in masura in care este posibil tehnic. 

– pentru produsele noi la care s-a agreat inlocuirea produsului /returul, produsul trebuie sa fie la fel cum l-ati primit, nu trebuie sa aiba urme de purtare, zgarieturi, pete sau alte urme de uzura sau folosire, chiar daca au fost doar probati – se recomanda ca proba sa se faca pe suprafata tip covor sau pe o hartie care sa le protejeze talpa. Doar dupa ce ati luat legatura cu noi, este necesara completarea formularului de retur/schimb cu datele dumneavoastra, aflat aici: formular retur/schimb 

Prezenta pagina este completata de conditiile contractuale – Termeni si Conditii