Livrarea si Politica de Retur. Termene de returnare a banilor

Livrare

Termenul standard de livrare este de intre 12- 20 zile lucratoare, in functie de perioada anului si de volumul de lucru.  Oricum, dupa plasarea comenzii te vom suna si vom stabili impreuna care este data la care vei primi coletul. ;)

Livrarea se va face prin curier rapid, cu predare personala, astfel incat sa ne asiguram ca pantofii dragi ajung cu bine la tine. 

In cazul pantofilor pictati mai sunt necesare 7-10 zile pentru realizarea picturii.

Pretul livrarii este 15 lei.

Tariful este valabil pentru primele 2 cutii (2 perechi). Pentru 3-4 perechi va vom confirma telefonic costul livrarii. Pentru comenzi de minim 5 perechi, livrarea este gratuita.

Pentru anumite localitati unde compania de curierat nu are acoperire si se percep costuri pentru kilometri suplimentari, este posibil ca tariful pentru livrare sa se modifice si te vom anunta in acest sens.

Cand produsul tau este finalizat, noi te vom contacta si te vom anunta ca pregatim livrarea. Astfel, obligatia ta este de a fi prezent la adresa de livrare indicata pentru a semna pe bonul de livrare prezentat de curier. 

Daca vor exista situatii cand estimam ca termenul de executie poate fi depasit, atunci te vom informa in acest sens.  De exemplu, in urmatoarele situatii:

- atunci cand materialele necesare pentru produsul comandat nu mai sunt pe stoc la furnizorii nostri – daca nu mai poti astepta, iti dam posibilitatea de a alege alt material, alt produs sau iti returnam suma platita ca avans
- atunci cand este o perioada foarte aglomerata, cu multe comenzi (ex: in preajma sarbatorilor sau in sezonul de nunti), gasim impreuna o solutie sau itireturnam suma platita ca avans, dupa caz.

Politica de retur

Ne dorim sa avem 100% cliente multumite si speram ca aceasta rubrica de retur sa nu faca deloc subiectul discutiei noastre. 
Ca sa reusim asta, este necesar sa comunicam foarte bine inca de la inceput. 
Astfel, va incurajam sa ne contactati daca aveti dubii inainte de a plasa o noua comanda.
Chiar de la initierea comenzii, e bine sa selectati  marimea potrivita si sa ne scrieti toate detaliile pe care le considerati necesare, mai ales daca vorbim de modificarea produsului prezentat in imagini.

Trebuie avut in vedere ca produsele de pe www.ancolette.ro  sunt confectionate pe comanda si, drept urmare, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returneaza.

Exceptie fac eventualele produse aflate pe stoc, din categoria: STOC.


Daca, prin exceptie si putin probabil (pentru ca le verificam pe fiecare in parte), produsul primit prezinta defecte, va rugam sa ne anuntati in maxim 24h de la primire pe adresa info@ancolette.ro si vom decide impreuna daca e cazul de retur sau nu.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie, din vina ancolette.ro, urmatoarele: in functie de setarile dispozitivului pe care afisati imaginile produsului (monitor, tableta etc), sa existe foarte mici diferente de culoare fata de produsul in forma fizica. Fiind vorba de piele naturala 100%, va rugam sa aveti in vedere ca exista situatii (rare) cand aceasta poate prezenta usoare imperfectiuni sau diferenta de nuante, la o privirea foarte amanuntita.

Noi va garantam ca nu va vom livra un produs care prezinta imperfectiuni evidente si diferente mari de nuanta.

Nu se pot returna produsele din motive de tipul: noul toc ales sau alt accesoriu vi se pare ca nu vine la fel de frumos ca cel din imagini (fara accesoriu), combinatia de culori aleasa nu este potrivita etc – adica detalii care tin de specificatiile alese si imaginatia proprie.

Daca decidem returnarea produsului, cheltuielile de transport revin in sarcina clientului, iar noi va returnam banii cu indeplinirea urmatoarelor conditii:

-       sa ne anuntati in maxim 24h de la primirea lui pe info@ancolette.ro si sa sa faceti livrarea lui in maxim 5 zile dupa ce aveti confirmarea noastra.

-       livrarea produsului sa fie facuta prin Fan Courier, in conditii optime, in cutie de carton tare, de preferat in cutia in care i-ati primit, doar prin curier rapid. Nu se accepta returul prin Posta Romana si nici cu plata ramburs; cheltuielile cu transportul pentru retur revin cumparatorului, doar prin curier rapid cu predare personala.

-       produsul nu trebuie sa aiba urme de purtare, zgarieturi, pete sau alte urme de uzura sau folosire

 

C.  Termene de returnare a banilor

Pentru eventualele retururi de comenzi, pentru care nu s-a optat pentru inlocuirea produsului sau refacerea celui comandat, veti primi banii aferenti produselor returnate. Restituirea banilor se face dupa primirea coletului returnat si constatarea respectarii conditiilor de la punctul anterior.

Termenul de returnare a banilor difera in functie de motivul acestei solicitari si de modul in care s-a facut plata comenzii si poate fi de maxim:

- 14 zile calendaristice* pentru situatia de retur produse, cand produsele au fost achitate la livrare
- intre 3 - 30 zile calendaristice* (in functie de banca emitenta a cardului) pentru retur produse sau comenzi anulate, daca produsele au fost achitate prin plata cu cardul
- 60 zile calendaristice* pentru situatii de charge back / frauda carduri sau alte situatii similare si care necesita investigatii din parte entitatilor implicate in tranzactie (banci, procesator de plati etc.)

*  termenul se calculeaza de la data la care ne-ati informat pe adresa info@ancolette.ro cu privire la situatia ce presupune returnarea banilor, daca s-a agreat returul produselor.

Daca acest termen trebuie prelungit din motive ce nu tin de www.ancolette.ro , atunci va vom notifica in acest sens si se va considera agreat noul termen. 


Pentru genul acesta de solicitari va rugam sa ne scrieti pe adresa 
info@ancolette.ro si va asiguram de tot suportul pentru rezolvarea situatiei.

Aceasta sectiune este completata de Termeni si conditii 


MERGI
SUS